A menesztett csapatfőnök nem látta jönni, hogy kirúgják.

Múlt hét közepén egészen váratlanul repült a Haastól a csapatfőnöke, Günther Steiner, miután Gene Haas tulajdonos nem hosszabbította meg az amerikai istállónál a Formula–1-es szerepvállalás kezdetétől, azaz 2016 óta ténykedő olasz szakember szerződését, mint mondja:

Steiner elárulta, hogy Gene Haas telefon közölte vele, miszerint a jövőben nem számítanak rá a csapatnál, ez a döntés pedig meglepte őt:

„Nyilvánvalóan senki sem volt elégedett a 2023-as eredményekkel, de erre azért nem számítottam. Tudtam, hogy esedékes lenne a szerződésem meghosszabbításáról beszélni, ilyen esetekben pedig mindig benne van, hogy nem újítják meg.”

Az olasz szakember az elmúlt években híressé vált és óriási népszerűségnek örvendett nem kis részben a Netflix Drive to Survive című dokusorozatának is köszönhetően, amin keresztül nagyobb nyilvánosság előtt is megmutatkozott igencsak szókimondó – és éppen ezért baromi szórakoztató és szerethető – személyisége. Steiner szerint ebből pedig a Haas is tudott kamatoztatni:

„Ez a hírnév ismertebbé tette a csapatot is. Nagyon jó szponzorokat sikerült szereznünk, mint például a MoneyGramot, mert tetszett neki ez a stílus, beleillett a profiljukba.”

(Forrás: Planetf1.com, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

„Mindkettő húgyagyú, egyikük sem érdemli meg az F1-es ülést”

Eddie Jordan nem finomkodott, amikor szóba került Ralf Schumacher és Giancarlo Fisichella.

A Mercedes és a Red Bull ki akart cseszni a Ferrarival, de saját magukat is megszívathatják ezzel

Leszavaztak egy F1-es szabályt, ami nehéz helyzetbe hozhatja a Ferrarit, és amúgy minden csapatot.

A Red Bull elárulta, melyik F1-csapattól tart idén, és nem a Mercedest vagy Ferrarit mondta

Az ominózus csapat az év második felében elég jól teljesített.

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában