Sokaknak bejön a Duster formája, ezért a Dacia most a Sandero és a Logan külsejét is ahhoz igazította, hogy már ne csak az árával magyarázhasd meg a vásárlást.
Egyre tetszetősebb Daciákkal áll elő a Renault. Alig több, mint tíz év alatt jutottak el oda, hogy a legelső Logan hasábformája után már egészen mutatós autókat kínálnak, még mindig nagyon olcsón. A legnagyobb dobás persze a Duster volt, ami belevaló külsejével és terepjáró-képességeivel is nagy sikert aratott. Most pedig a kisebb modellek kaptak hozzá hasonló külsőt, ami láttán talán te is fontolóra veszed őket, ha olcsó új autó kell.
Olyan jól sikerült a Duster orra, hogy most a Sandero és még a Logan is megkapta azt. Persze nem egy az egyben, de a fényszórók és a hűtőmaszk formája a Dacia terepjárójára emlékeztet, különösen a megemelt, tetősínes, szabadidő-autós Sandero Stepway kivitelen. Hátul újak a lámpák, az oldalanként világító négy piros fénykocka pedig egyáltalán nem arra utal, hogy olcsón adott autóról van szó.
Az utastérben is emelték a színvonalat: jobb tapintású anyag borítja a műszerfalat, újak a szellőzőnyílások, és a legfontosabb az új kormánykerék, hiszen végül is ez az, amit mindig a kezedben tartasz majd. Az ülésfűtés, a tempomat és a navigációs rendszer már eddig is rendelhető volt, mostantól pedig még egy extra jelent meg a Daciánál: a tolatókamera.
A motorkínálatnak csak az alja változott: az 1,2 literes négyhengerest a Twingóból származó ezer köbcentis háromhengeresre cserélték. Talán nem lesz vállalhatatlanul lassú vele az autó, hiszen ugyanúgy 73 lóerős. De ha fürgébbre vágysz, akkor a 900 köbcentis, turbós, 90 lóerős benzinessel, vagy az 1,5 literes turbódízellel minden igényedet kielégíti majd ez a Dacia. És most már egészen jól is néz ki.