Ha arra vetemedsz, hogy meglovasítod az egyik legritkább Ferrarit, ami valaha készült, és sikerül is kicselezned az eladót, akkor egy dologra mindig nagyon figyelj oda: ne hagyd, hogy előtte lefotózzon az autóval.

Amikor 1984-ben a genfi autószalonon bemutatták, a 288 GTO a legerősebb és leggyorsabb Ferrari volt, ami addig készült. Mostanra pedig tudjuk, hogy az egyik legkülönlegesebb is, a 400 lóerős közúti versenyautóból összesen 272 példányt építettek, és több millió eurót ér, ha egyáltalán találsz eladót.

A korábbi F1-es versenyző Eddie Irvine saját autója volt, amit a veteránokkal foglalkozó Classic Remise Düsseldorfban hirdettek, 43 ezer kilométerrel, törésmentesen. A GTO-t egy franciául beszélő férfi kérte el próbaútra, majd

A düsseldorfi rendőrség most ezzel a remek fotóval keresheti a férfit, aki ellopta a 2,35 millió eurót, azaz több mint 750 millió forintot érő Ferrarit:

Ez is érdekelhet:

 

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Életmód

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon