Csak egy nagyon profi karosszérialakatosra és rengeteg munkaórára van szükség.

Amikor egy autó ennyire megsérül, elgondolkodtató, érdemes-e egyáltalán megjavíttatni. Egy városi rohangálós kiskocsit valószínűleg nem, egy Ferrari 575M Maranellót talán igen. Ha pedig igen, akkor Arthur Tussiknál van a legjobb helyen, akinek képességeit láttuk már egy spontán kabriósított CLS Mercedes visszaalakításánál és egy fenék nélkül maradt Tesla hátsójának visszaépítésénél is.

A videó a lakatosmunka végéig mutatja be a folyamatot, utána még jön a fényezés-előkészítés, a fényezés és az összeszerelés, és már gurulhat is újra a Ferrari az utakon – remélhetőleg újabb baleset nélkül.

Ez is érdekelhet:

Hogyan lehet egy veterán autónak tökéletes fényezése? Így

Bemutatja az egyesült államokbeli Mercedes-Benz Classic Center.

Hogy lehet egy ’59-es Corvette-et ott felejteni a garázsban?

Egy ilyen autót még lemosni is öröm, úgyhogy most nagy öröme volt az autókozmetikusoknak.

Majdnem ötvenéves ez a Tatra tűzoltóautó, de bármilyen terepen elmegy most is

Nem csak az oroszok gyártottak mindenen átjutó teherautókat.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Még mindig hidegrázós Hamilton és Verstappen utolsó köre arról a bizonyos Abu-dzabi Nagydíjról

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés