Csak egy nagyon profi karosszérialakatosra és rengeteg munkaórára van szükség.

Amikor egy autó ennyire megsérül, elgondolkodtató, érdemes-e egyáltalán megjavíttatni. Egy városi rohangálós kiskocsit valószínűleg nem, egy Ferrari 575M Maranellót talán igen. Ha pedig igen, akkor Arthur Tussiknál van a legjobb helyen, akinek képességeit láttuk már egy spontán kabriósított CLS Mercedes visszaalakításánál és egy fenék nélkül maradt Tesla hátsójának visszaépítésénél is.

A videó a lakatosmunka végéig mutatja be a folyamatot, utána még jön a fényezés-előkészítés, a fényezés és az összeszerelés, és már gurulhat is újra a Ferrari az utakon – remélhetőleg újabb baleset nélkül.

Ez is érdekelhet:

Hogyan lehet egy veterán autónak tökéletes fényezése? Így

Bemutatja az egyesült államokbeli Mercedes-Benz Classic Center.

Hogy lehet egy ’59-es Corvette-et ott felejteni a garázsban?

Egy ilyen autót még lemosni is öröm, úgyhogy most nagy öröme volt az autókozmetikusoknak.

Majdnem ötvenéves ez a Tatra tűzoltóautó, de bármilyen terepen elmegy most is

Nem csak az oroszok gyártottak mindenen átjutó teherautókat.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
42% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
58% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Miért gondolunk máshogy a férfiak szexuális örömszerző eszközeire?
Hirdetés