Sok más gyártó után a Fiat sportmárkája, az Abarth is bemutatta az első szabadidő-autóját. A kompakt méretű Pulse érdekes ajánlat lenne, de nem valószínű, hogy akár csak egyet is látunk majd belőle az európai utakon.
Az Abarth egyelőre nagyon hasonló állapotban várja a sorsát, mint a Lancia, hiszen a Punto és a 124 Spider kivezetésével jelenleg csak egyetlen modellje kapható, a régi Fiat 500-ból épített Abarth 595, és már az sem számít frissnek. A skorpiós márka azonban most ismét hallatott magáról, bemutatta ugyanis az első szabadidő-autóját.
Az új modellről akkor hallottunk először, amikor a Fiat bejelentette, hogy nevet keres neki.
A közönségszavazás során végül a Pulse nevet kapta a négy méter hosszú szabadidő-autó,
amit egyelőre a dél-amerikai piacra szánnak. Oda, ahol a Fiat teljesen más kínálattal van jelen, olyan modellekkel, mint a Mobi, az Argo, a Cronos, az Uno és a Toro.
Most pedig megjelent a Fiat Pulse alapjára épülő Abarth-változat, amit a sportmárka ismerős receptje szerint építettek át.
Az eltérő hűtőmaszk és lökhárítók, a krómozott helyett fényes fekete elemek és az Abarth jellegzetes piros csíkozása mellett a technikája sem maradt érintetlen: a motorja az 1,3 literes, turbós benzines, 185 lóerős teljesítménnyel.
Az Abarth-nak nagy tervei vannak a Pulse bemutatásával, de nem valószínű, hogy valaha látjuk majd ezt az autót az európai utakon, pedig a 4,24 méter hosszú Fiat 500X-nél kisebb modellnek lehetne helye az itteni kínálatban is. A Fiat persze nem adja fel az európai piacot, már készül a nem éppen friss 500X utódja, aminek könnyen lehet, hogy Abarth változata is lesz.
Ez is érdekelhet: