Még éppen csak bemutatkozott a Mustang hetedik generációja, máris itt a pályára szánt, még kiélezettebb változata, amiből versenyautót is épít a Ford. Ha a típus rajongója vagy, érdemes lesz megjegyezned a Dark Horse nevet.
Az előzetes híresztelésekkel szemben az új Mustang nem lett se összkerékhajtásos, se hibrid, hanem a négyhengeres belépőmodellt leszámítva megtartotta az 5 literes V8-as szívómotorját, ami minden eddiginél izmosabb lett. A GT változaton kívül pedig máris leleplezték az új csúcsmodellt, ami a hangzatos Dark Horse névre hallgat.
A Mustang Dark Horse esetén széria az egyébként opcióként rendelhető Performance Pack a szélesebb abroncsokkal, Brembo fékekkel, Torsen önzáró differenciállal, toronymerevítővel és átdolgozott lengéscsillapítókkal.
A teljesítményét hivatalosan még nem árulták el, de a Ford célja 500 lóerőt kihozni az 5 literes V8-asból.
A nevéhez méltón a Dark Horse első ránézésre is dögösebb lett a sötétített fényszórókkal és a fekete hűtőmaszkjával. A látványhoz a kék féknyergek, a küszöbök, a hátsó szárny és a diffúzoros lökhárító is hozzátesz, akárcsak a
csak ehhez a modellhez rendelhető, magyarul furcsán hangzó Blue Ember névre keresztelt sötétkék fényezés.
A hatsebességes kézi és tízfokozatú automata sebességváltóval választható Mustang hátuljára és a sárvédőkre lófejes jelvény került, a karosszériához hasonlóan a belső teret is Dark Horse emblémák díszítik. Aki ennél is többre vágyik,
a Dark Horse S változat levehető versenykormányt, bukókeretet és tűzoltókészüléket kínál, egyenesen a versenypályákra.
A Ford egyúttal bemutatta a legendás sportautó versenyautó-változatát is,
és az 5,4 literes V8-assal hajtott Mustang GT3-mal visszatér a korábbi sikerei helyszínére, a 24 órás Le Mans-i futamra, részt vesz majd az amerikai NASCAR és az ausztráliai Supercars sorozatban, a Mustang GT4-et pedig privát versenycsapatoknak kínálja majd szerte a világon.
Ez is érdekelhet: