Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Hosszú szünet után a Fordnál visszatért a Mustang kínálatába a Mach 1, a GT-nél is sportosabbra hangolt változat, ami az európai utakat is beveheti.

1969-ben mutatta be a Ford a Mustang kiélezett változatát, amit a hangsebesség után Mach 1-nek kereszteltek, és a csúcsmodell több sebességrekordot is megdöntött. A Mach 1 hosszú ideig része volt a Mustang kínálatának, de az utolsót 2004-ben készítették, azóta várnunk kellett erre a modellváltozatra.

Az újdonság a GT és a Shelby közé érkezik a kínálatba, ezért a teljesítményét is ennek megfelelően lőtték be. A motorja természetesen az 5 literes V8-as, ami 450-ről 480 lóerősre izmosodott, ezzel a Bullittnál is erősebb.

Nem árulták el, hogy milyen gyors lett az új Mach 1, de a részletei elég ígéretesek.

A Ford több alkatrészt is a Shelby GT350-ből vett át, így az olajhűtőt és a hatfokozatú kézi váltót is. A Mustangnak ez a változata a pályanapokra termett, de aki kényelmes sofőr, akár a tízfokozatú automata sebességváltóval is rendelheti.

A hűtőmaszkján lévő kerek nyílások az elődök fényszóróit idézik, nagyobbak a légbeömlők, és egy plusz légterelő került a lökhárító aljára. A Fighter Jet szürke szín telitalálat, és aki egyedibbet szeretne, megrendelheti a Handling csomagot a fekete kerékkel és a hátsó szárnnyal.

Az új, limitált szériás Mustang Mach 1-re még egy kicsit várnunk kell,

az Egyesült Államokban is csak 2021-ben, az év elején indul a forgalmazása, de ha elég türelmesek vagyunk, később akár az európai utakon is üdvözölhetjük a legendás sportautót.

Ezt is látnod kell:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.