Marc Philipp Gemballa, a legendás tuningcég alapítójának fia bemutatta a saját cége első modelljét, és a Marsien névre keresztelt off-road sportautó mindenben az ikonikus Porsche 959-est eleveníti fel.
A Gemballa nevéről azonnal az extrém épített Porschék jutnak eszedbe, de a tuningcég nem sokat hallatott magáról az alapítója, Uwe Gemballa halála óta.
A fia, Marc Philipp Gemballa azonban új céget indított, és saját neve alatt bemutatta az első alkotását, amit Project Sandbox néven neves partnerekkel fejlesztettek az utóbbi években.
A Marsien névre keresztelt off-road sportautóról első ránézésre kiderül, hogy a legendás Porsche 959-es ihlette,
annak is a Párizs-Dakar-ralira készült változata. A karosszériája nagyrészt szénszálas anyagból készült, az alaposan kiszélesített hátsó sárvédőket összekötő hatalmas szárny egyértelműen a neves elődöt eleveníti fel.
A 911 Turbo S-ből épített sportautó technikáját sem hagyták változatlanul.
A 3,8 literes, hathengeres bokszermotort a Ruf vette kezelésbe, a teljesítményét 750, vagy kívánságra 830 lóerőre növelték, a maximum nyomatéka 930 Nm. March Philipp Gemballa autója ezzel 2,6 másodperc alatt gyorsul százra és 330 km/órával száguldhat.
A kipufogórendszert az Akrapovic szállítja, és a speciális, hidraulikusan állítható futóművel a széria Porschénél jóval nagyobb lehet a hasmagasság,
120-ról 250 milliméterre növelhető. A Marsien ezzel a nevéhez méltón a Marsra illő sivatagi tájakat is meghódíthatja, és még off-road módban is 210 km/órával száguldhat.
A Marsien belső tere is eltér a széria Porschétől, a jellegzetes középkonzolt erősen megdöntötték, és még több Alcantarával borították az utasteret. Marc Philipp Gemballa autójának ára is elképesztő,
495 ezer euróba, azaz 175 millió forintba kerül csak az átépítés, amihez még hozzájön egy vadonatúj 911 Turbo S ára.