Mary Barra mintha eddig az éjszakai sofőrmentes autókázásig el se hitte volna teljesen, hogy az önvezető autót esetleg tényleg meg lehet csinálni.

A General Motors CEO-ja mintha most döbbent volna rá, hogy tényleg lehet valami abból a projektből, amibe az általa vezetett cégbirodalom (is) dollármilliókat fektet már hosszú évek óta. Íme, Mary Barra, a GM igazgatónője, amint életében először önvezető autóban utazik, a biztonság kedvéért azért egyelőre még csak kihalt éjszakai utakon, Detroitban:

A kocsi egy LIDAR-okkal, radarokkal, kamerákkal gazdagon megtűzdelt Chevrolet Bolt villanyautó, az autonóm technológiát fejlesztő cég pedig a GM többségi tulajdonában lévő Cruise. A Cruise önvezető autói San Franciscóban már engedéllyel rendelkeznek a rendszeres (egyelőre tudomásunk szerint még mindig csak tesztüzemű) közlekedésre.

Azért az önvezető autózás még nem tart ott, hogy amit a GM CEO-ja kipróbálhat, abból bárki számára elérhető hétköznapi valóság legyen:

Senki el ne higgye, hogy már létezik önvezető autó!

Aki ma tényleg rábízza a vezetést egy autó fedélzeti elektronikájára, az nem különb a mikróban macskát szárítani próbáló egyszeri hülyénél.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
34% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés