Feltehetően mégsem tér vissza a gőzhajtás a mindennapokba.
Régen a gőzhajtás alapvető volt a szárazföldi és a vízi járművek mozgatásában egyaránt, de nem véletlen, hogy a vízforraláson alapuló módszert felváltották a belső égésű motorok. Nosztalgiajáratok azért még vannak – és most már egy gőzösre alakított Lada Samara – helyi nevén: Lada Szputnyik – is. Hiába az igényes kivitelezés, mégsem valószínű, hogy sorozatgyártásba kerül a Garage 54 által tákolt hajtás.
Ez is érdekelhet:
Elindult a Rakéta, a Player jövőmagazinja!
November elején startolt el új magazinunk, a Raketa.hu, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire.
Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okos otthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót.
Kövesd be a Rakéta Facebook oldalát, hogy biztosan ne maradj le a jövőről!