Ha a Subaru nevéről a rali jut eszedbe, akkor biztosan nagy kedvenced volt az Impreza. De ha időközben családod lett, akkor inkább a Levorg a neked való autó, amiből Japánban már megjelent a második generáció.
A kilencvenes évek óta az Impreza a Subaru kompakt modellje, és bár az ötajtós ferdehátú és négyajtós lépcsőshátú modell ötödik generációja most is készül, nem minden kompakt Subarunak Impreza a neve. A megemelt, szabadidős változatot például XV-nek hívják, a ralis ihletésű sportmodell is elhagyta az Impreza nevet, és WRX-ként találod a kínálatban.
A kompakt kategóriában kombit is kínál a Subaru, a neve Levorg, és már a második generációja jelent meg.
A 4,75 méter hosszú újdonság pontosan ott folytatja, ahol az elődje abbahagyta, csak még élesebb vonalakat kapott. A fényszórók kisebbek, a hűtőmaszk nagyobb lett, és a motorházfedél közepéről nem maradhat el subarus jellegzetességként a méretes légbeömlő.
Ha a teljesítménye nem is veszi fel a versenyt az STI-vel, a kategóriában a sportosabban vezethető modellek közé tartozik a Levorg. A motorja egy vadonatúj 1,8 literes, turbós négyhengeres bokszermotor, ami 174 lóerős teljesítményre és 300 Nm nyomatékra képes, hozzá fokozatmentes váltómű és állandó összkerékhajtás kapcsolódik.
A belső tér is modernebb lett, a hagyományos számlapokat színes képernyő vetíti, és méretes, álló formátumú érintőképernyő került a középkonzolra,
a vezetési asszisztensek sem maradnak el. A képeken még a japán piacra szánt jobbkormányos változat látható, de remélhetőleg az európai kereskedésekbe is eljut a Subaru sportos kombija.