Nem akarunk semmi rosszat feltételezni Lewis Hamiltonról (sem), de nem vagyunk teljesen biztosak benne, hogy ezt ő írta.

A Mercedes egyik szponzora, az UBS készítette egy új reklámot Hamilton főszereplésével (és életbölcseletével), ami egy eléggé coelhósra sikeredett:

UBS Formula 1 on Twitter

@LewisHamilton has come from the ground up to be where he is today at the peak of Motorsport. Watch the full #F1ndingAnEdge clip here on Friday! #F1 #Motorsport https://t.co/BLOCpWDZ2d

Ezzel azt mondta, hogy...

„Az én sportomban az emberek elolvassák az idősebb versenyzők történeteit, aztán amikor megérkezik egy fiatal pilóta, mint ahogy annak idején én is, azt mondják nekik, hogy ha ők is a legjobbak akarnak lenni, olyanoknak kell lenniük, mint az elődeik voltak.

Szerintem ez téves meglátás. Nekik, az idősebbeknek tényleg azt kellett tenniük ahhoz, hogy ők legyenek a legjobbak, amit tettek. Viszont mindenki másmilyen.”

Ezt tegyel mindenki magának.

Más videóban is szerepelt Hamilton, de

(Forrás / fotó: Twitter / Getty Images)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés