Szinte sosem használták ezt a kilencvenes évekbeli Honda Civicet, ami ráadásul az első példány, ami ebből a típusból legördült az egyik gyártósoráról. Nem spekulációból őrizték meg ebben az állapotában, most mégis sokat fognak kérni érte.

Sokkal értékesebb vagy különlegesebb típusokat szoktak eltenni használat nélkül az utókornak, ez itt a képeken mégis egy ’92-es Honda Civic, abból is egy szerényen felszerelt változat. Talán nem tudtad, de ezt a modellt nemcsak Japánban, hanem egy tucatnyi országban, köztük Kanadában is gyártották, és ez a legelső példány, ami legördült az ontariói gyártósorról.

Nem spekulációból őrizték meg ebben az állapotában az utókornak: azért mutat csak 12 kilométert az órája ennek a Civicnek, mert a kanadai gyárban demóautónak használták. Nem is indították be hozzá, még az eredeti olaj volt benne, ezért csak tolták egyik helyről a másikra. A kivételes állapotú Civic most egy lelkes Honda-gyűjtő birtokában van.

Hogyan lehet hozzájutni egy ilyen időkapszulához? Nem árt jó kapcsolatban lenni a gyárral. Dylan Sharpe onnan vette meg pár évvel ezelőtt, és feltett szándéka, hogy jó áron adja el a megfelelő helyre. 1,5 literes, 103 lóerős motorjával és acélfelnijével nem ez a legizgalmasabb Civic, de az állapota miatt múzeumban lenne a helye.

Ez is érdekelhet:

Ínyenceknek való az első Honda Civic Type R

Itt egy bő 20 éves, 164 ezer kilométert futott Honda Civic, amiért valaki kifizetett 9 milliót. Ja, igen, mert egy Type R.

A gazdaságos kisautótól az izgalmas sportkompaktig – a Honda Civic-sztori

50 éves a Honda Civic, mutatjuk a tizenegy generáció történetét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Túlzás ilyen jó még nem volt – Aston Martin DBX707

Sokat tudunk már az új Mercedes-Benz CLA-ról

Stílusos sportautó az ötvenedik évfordulós Porsche 911

További cikkeink a témában
Vagány és érzéki dizájncuccok karácsonyra, amivel tuti meglepetést okozol
Hirdetés