A Honda bemutatta az egyik legfontosabb modellje, a CR-V új generációját. A képeken ugyan még az amerikai piacra szánt modell látható, de ehhez nagyon hasonló formában, és természetesen hibrid hajtással érkezik az európai változat is.
Nagy léptekkel újítja meg a kínálatát a Honda, nemrég jelent meg a HR-V új generációja, érkezik az egy mérettel nagyobb ZR-V, és most az egyik legfontosabb modelljére kerül sor. A CR-V-nek ez már a hatodik generációja, és elsőként ugyan még csak az amerikai piacra szánt változatot ismerhetjük meg, de ehhez nagyon hasonló lesz az Európában kapható modell is.
A Honda népszerű szabadidő-autójának hossza tíz centivel 4,69 méteresre növekszik,
a tengelytávja négy centivel 2,7 méteresre nő. Nem csupán azért, hogy több helyet kínáljon az elődjénél, hanem azért is, hogy legyen helye a kínálatban a HR-V és a CR-V közé érkező ZR-V-nek, ami 4,57 méter hosszú lesz, 2,66 méteres tengelytávval.
Az új CR-V-hez az elődje formáját finomították tovább a nemrég bemutatott Civic stíluselemeivel,
a szűkebbre szabott fényszórókkal és a trapéz alakú hűtőmaszkkal, míg a hátsó lámpák a szélvédő alá és a tetőoszlopra is terjeszkednek. Szériafelszerelés a 18 colos könnyűfém kerék, de a jobban felszerelt változatokhoz 19 colost adnak.
A belső tér ismerős lehet a Civic után, a Honda ugyanazt a letisztult és ergonomikus stílust alkalmazza a CR-V utódján is.
A kormánykerék mögé digitális műszeregység került, a középső érintőképernyő alapból 7 colos, felárért 9 colos is lehet – az európai modellben valószínűleg az utóbbi lesz a széria, míg a váltókar helyére nálunk irányváltó gombok kerülhetnek.
Az amerikai piacon 1,5 literes, 193 lóerős turbós benzinmotorral is kapható lesz az új CR-V, de Európába csak a hibrid jön, kétliteres benzinmotorral és két elektromotorral, 207 lóerős teljesítménnyel és 335 Nm nyomatékkal. Az európai kivitel adatai csak később derülnek ki, de az amerikai modell jól mutatja, mire számíthatunk a Honda családi SUV-jénél.
Ez is érdekelhet: