Bemutatta a legújabb versenyautóját a Hyundai, amit a túraautó-bajnokságok szabályai szerint épített meg. Az Elantra N TCR nagyon jól néz ki, de nem hinnénk, hogy Michelisz Norbi ezzel fog versenyezni.

Az i30 N-nel a Hyundai már most is jelen van a túraautó-világkupában, bár a ballasztrendszer körüli nézeteltérések miatt most éppen távol maradnak a rajttól.

Michelisz csapata tüntetőleg nem áll rajthoz a hétvégi futamokon

A Hyundai szerint igazságtalanok velük a túraautó-világkupában.

De a munkát nem hagyták abba, és a napokban lepleztek le egy újabb versenyautót.

A Hyundai jellegzetes festését viselő Elantra N TCR egyszerűen fantasztikusan néz ki.

A formás szedánnak jól állnak az extrém széles kerékjáratok és a gigantikus hátsó légterelő szárny is, a kipufogóvég hátul középre került.

A túraautók szabályai szerint az Elantra N TCR motorja kétliteres, turbós négyhengeres, 355 lóerővel és 450 Nm nyomatékkal,

ami egy hatfokozatú szekvenciális váltón keresztül az első kerekeket hajtja, akárcsak a Veloster N TCR-ben. Meghajtanánk, ha tehetnénk.

Szerintünk az Elantra túraautó-változata dögösebb is lett, mint az i30, mégsem hinnénk, hogy Michelisz Norbi ezzel állna rajthoz.

A Hyundai olyan országok csapatainak szánja, ahol forgalmazzák az Elantra utcai változatát, és Európában ez a típus nem kapható.

Ez is érdekelhet:

Így hasít a Hyundai új elektromos versenyautója

Középmotoros, hátsókerekes Hyundai, ami 3 másodpercen belül gyorsul 100-ra.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában