A megjelenése óta megosztónak számított a Bentayga külseje, ezért az esedékes modellfrissítéssel a Bentley az óvatosnál alaposabban átrajzolta a szabadidő-terepjáróját, amit belül is modernizáltak.
2015-től volt elég időd hozzászokni, hogy már a Bentley is szabadidő-terepjárót gyárt, de ha a Bentayga formájával még mindig nem tudtál megbarátkozni, akkor nézd meg a ráncfelvarrott kiadást! A luxusmárka formatervezői az ilyenkor szokásos óvatosnál alaposabban rajzolták át a Bentley jókora SUV-jét.
Így nézett ki a Bentayga eddig:
Így néz ki a ráncfelvarrás után:
A továbbra is kristálymintájú, de a korábbinál laposabb fényszórókkal máris jobban néz ki a Bentayga,
nincs olyan csodálkozó ábrázata, mint a kereklámpás elődjének. A lökhárítóra sportosabb hatású légbeömlőket vágtak, és a motorházfedél egészen a hűtőmaszkig ér, ezért az utóbbit már nem veszi körbe egy vaskos keret.
A hátsó része talán nem volt olyan megosztó, de a Bentley ide is teljesen új lámpákat képzelt el,
a korábbi szögletes darabok a Continental GT-n látott ívelt példánynak adták át a helyüket, és a rendszámtábla a lökhárítóba költözött. A belső térben a középső kerek szellőzőnyílások helyére szélesebb darabok kerültek, új a kormánykerék, a digitális műszeregység és a 10,9 colos érintőképernyő is.
A megújult Bentayga kezdetben a 4 literes biturbó V8-as motorral lesz kapható, ami 550 lóerőre és 770 Nm nyomatékra képes,
és a nyolcfokozatú automata váltóval 4,5 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 290 km/óra. A Bentley később a plug-in hibridet és a 600 lóerős, 900 Nm nyomatékú 6 literes W12-essel szerelt Speed változatot is megújítja.