Ken Block eleinte villámgyors versenyautókkal akrobatikázott a Gymkhana első részeiben, majd egyre inkább saját magának épített gépeket erre a célra. Amikor azt hitted, hogy az 1400 lóerős Mustangnál nincs tovább, akkor itt van ez: a Hoonitruck.

Ha az 1965-ben készült, de alaposan átépített, 1400 lóerős és összkerékhajtású Mustang volt a Hoonicorn, akkor a most bemutatott kisteherautó csakis a Hoonitruck lehet. Ken Block legújabb játékszere egy 1977-ben gyártott Ford F-150-ként kezdte az életét, de erre már csak a formája emlékeztet, az is csak nagyvonalakban.

Az alumínium karosszériát kézzel formálták, a 20 colos kerekeken 315 mm szélesek az abroncsok, és alaposan le is ültették, hiszen nem terepjáró ez, hanem pályagép. A motorja is onnan származik,

a Le Mans-i versenyen győztes legújabb Ford GT-ből érkezett a 3,5 literes, biturbó V6-os, ami 914 lóerős, európai szabvány szerint ez 928 lóerőt jelent.

A GT-motoros pick-up összkerékhajtású, szekvenciális váltóval és hidraulikus kézifékkel, de még tolatókamera is helyet kapott benne. A Hoonitruck lesz a hamarosan érkező Gymkhana 10 sztárja, és arra is megvan a magyarázat,

miért éppen erre a típusra esett Ken Block választása: 15 éves korában éppen egy ilyen 1977-es F-150-en tanult vezetni az apjától.

Nézz bele, mire számíthatunk a Gymkhana tizedik részében:

Lángoló Mustanggal jön a tizedik Gymkhana

Még több autó, még több helyszín.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés