Nem mintha baj lett volna az AMG GT gyári megjelenésével, de egy olyan átépítéssel, mint amit a Prior Design kínál hozzá, még vadabb lehet a Mercedes sportautója. A tuningcég kihozta a maximumot a szélesítésből és az ültetésből is.
Nem részletezték, hogy mennyivel szélesebbek a sárvédők, amelyek alá elöl 20, hátul 21 colos kerekek kerültek, de azt igen, hogy az ültetés során négy centivel került közelebb az aszfalthoz az AMG GT. A Prior Design tuningja nyomán a kipufogó is hangosabb lett, de a 4 literes biturbó V8-as motorhoz nem nyúltak, 522 lóerő bőven elég ahhoz, hogy a GT S kivitelt 3,8 másodperc alatt százra gyorsítsa, a végsebessége pedig elérje a 310 km/órát.
Olvasd el, milyen volt vezetni:
Szépség, a szörnyeteg - Mercedes AMG GT-teszt - Roadster
A Mercedes maga is nyilvánvalóvá teszi: ez a roadster máris legenda. Vele voltunk egy hétig, és azt is élveztük, amikor csak mellette álltunk. Rendszámot nem nagyon lehet elképesztőbb új Mercedesre csavarozni. Az egyszerűségében is tökéletes, függőleges pálcás maszk is jelzi ezt: se a Mercedes-Maybach, se a G 65 AMG vagy az AMG SL 65, se a kicsit korábbi sirályszárnyas SLS nem kapott ilyet.