12 hengeres négyüléses túrakocsit mindig is tartott a kínálatában a Ferrari, a GTC4Lusso legújabb változata azonban már egy kisebb, turbós motort kap.

Kombiszerű karosszériájával nagy feltűnést keltett bemutatásakor a Ferrari első összkerékhajtású autója. Az FF utódja, a GTC4Lusso már elegánsabb vonalvezetésű karosszériát kapott, de a V12-es motort megtartotta, amelynek teljesítményét 660-ról 690 lóerőre növelték. Most pedig itt a legújabb változat, a GTC4Lusso T, amely a legújabb divat szerint turbós motort kapott.

A mesés hangú V12-es helyét a California T-ből származó 3,9 literes, biturbó V8-as vette át, amelyet azért nem nevezhetsz gyengének: 610 lóerőt ad le 7500-as fordulaton, a 760 Nm maximum nyomatéka pedig 3000 és 5250 közötti fordulatszámon áll rendelkezésre. A V12-esen kívül még egy dolgot elhagytak: összkerékhajtás helyett egyszerűen hátsókerék-hajtású a T.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
57% Igen, de menedzselhető.
29% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés