Ez nem hiszti, mint a Ferrari és a Mercedes esetében volt.

A Red Bull 2019-től leváltja a motorbeszállítóját, a következő két szezonban* Renault helyett Honda-motorral próbálkoznak, de ha nem válik be, akkor az RB kiszáll a sportágból, erről beszélt az istálló tanácsadója, Helmut Marko:

„Boldogok vagyunk, hogy a következő néhány évben olyan nagyszerű partnerrel dolgozhatunk együtt, mint a Honda. Ha azonban ez a kooperáció bármilyen okból kifolyólag nem úgy működik, ahogyan számítunk rá, akkor a Red Bull elhagyja a Forma–1-et.”

A Red Bull egyébként azért csak két évre szóló szerződést kötött a Hondával, mert akkor még úgy volt, hogy 2021-től életbe lépnek az új motorszabályok, ami több gyártót is bevonza, vagyis az RB tudna válogatni. Azóta mint kiderült, nem lesz semmiféle változás.

A Ferrari és a Mercedes nem túl valószínű, hogy adna motort egy rivális csapatnak, sőt, nem is biztos, hogy a meglévő csapataikon túl lenne kapacitásuk még egy istállót is ellátni energiaforrással, a Renault-val meg eléggé rossz a viszonya a Red Bullnak.

Persze a csapat bizakodhat, ugyanis ebben az idényben a kistesó Toro Rossót már Honda-energiaforrás hajtja, ami eddig egészen jól szuperál, sokkal jobban, mint a McLaren-éra alatt.

Eközben...

(Fotó: Zimbio)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés