A klasszikus modellek elektromos autóvá alakításával foglalkozik a brit Everrati, amelynek legújabb modellje a Porsche 911-es még izmosabb változata.
Még nem hallottuk az Everrati Automotive nevét, pedig a londoni cégnél már számtalan olyan klasszikus modellt építettek teljesen elektromos hajtású autóvá, mint a Land Rover Series II és a pagodatetős Mercedes-Benz SL. A kínálatban a 964-es sorozatú Porsche 911 is szerepel, és most ebből készültek el egy még izmosabb változattal.
A Signature Edition névre keresztelt sorozatnál a boxermotor helyére épített elektromotor teljesítménye 446-ról 507 lóerőre nőtt,
a maximum nyomatéka 460-ról 500 Nm-re növekedett. Az elektromos Porsche 911 ezzel négy másodperc alatt gyorsul százra, az 53 kilowattórás akkumulátorral 240 kilométert megy el egy feltöltéssel.
Az építéshez egy eredeti Porsche 911-est használnak fel, de az Everrati szerint az elektromos hajtás bármikor visszaalakítható benzinessé
– még a kipufogóvéget is fent hagyták. A 964-es megjelenését azonban feldobták a brutálisan szélesített sárvédőkkel, amiket szénszálas anyagból készítenek, kívánságra a Porsche teteje is ebből az anyagból készül el.
A műszeregységre az elektromos hajtás állapotát mutató számlapok kerültek, és az Everrati Porschéjében olyan modern extrák is megtalálhatók, mint a klímaberendezés, az ülésfűtés és a navigáció okostelefon-tükrözéssel. Az alapmodell 232 ezer euróba, a Signature Edition pedig 290 ezer euróba, azaz 100 millió forintba kerül, és ebben a donorautó ára még nincs benne.