A Gemera lesz a Koenigsegg első négyüléses modellje, és a szupersportautóból most megmutatták az egyik első prototípust, a márka alapítója pedig a háromhengeres motorját is beindította.

Két évvel ezelőtt mutatta be a Koenigsegg a márka első négyüléses szupersportautóját, és a Gemera fejlesztése ez alatt az idő alatt sem állt meg. Christian von Koenigsegg most megmutatja nekünk az egyik első működőképes prototípust, és ami még érdekesebb, be is indítja a háromhengeres motorral szerelt hibrid hajtásláncot.

A Gemera érdekessége ugyanis a négyüléses utasterén kívül az, hogy egy kétliteres, dupla turbós háromhengeres benzinmotor és három elektromotor hajtja.

A kombinált teljesítmény az igencsak figyelemreméltó 1700 lóerő, a maximum nyomaték 3500 Nm, amivel a Gemera két másodpercen belül gyorsul százra és 400 km/órával száguldhat.

Sokat kell még dolgozni a Gemera prototípusán, a kábelekkel teli belső tere finoman szólva sincs kész. Christian von Koenigsegg szerint a benzinmotor hangján is tuningolnak majd, és ha készen lesz a motor, akkor akár 8500-ig is hajszolható a fordulatszáma. Még nem tudni, hogy mikor készül el az autó, de azt igen, hogy 300 példány gyártását tervezik.

Ez is érdekelhet:

A valóságban is elképesztő a négyüléses Koenigsegg Gemera

Újabb képeken mutatjuk az 1700 lóerős hibrid szuperautót.

1700 lóerős hibrid a négyüléses Koenigsegg Gemera

A leesett állunkat keressük a padlón.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés