Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Milyen szupersportautót építsünk egy a gazdasági csőd szélén álló országban? Természetesen olyat, amivel spórolni is lehet, mert a vásárlók grátiszba kapnak egy terepjárót is ugyanazért az árért. A görög Korres teljesíti az elvárást: 300 km/h-val hasít, de a vasbeton gerendákon is simán átmegy.

A Korres Project 4-en meglátszik, hogy nem a Pininfarina tervezte, leginkább talán az Italdesign Parcourre emlékeztet, csak annál egy fokkal sportautósabb kivitelben. A cél is valami hasonló volt, azaz egy terepen is használható szupersportautó létrehozása – aki járt már Görögországban, tudja, miért.

A Dimitris Korres által épített autó egészen jól veszi ezt az akadályt, hiszen miközben az előző generációs Corvette Z06-osból származó hétliteres V8-assal aszfalton négy másodperc alatt gyorsul százra, az összkerékhajtásnak, és a – sportautótól némileg szokatlan – Citroen CV2 által inspirált felfüggesztés-megoldásnak köszönhetően a vasbeton elemek sem okoznak neki gondot.

Mi őszintén drukkolunk, hogy sikerüljön legalább néhány darabot eladni a terep-szupersportautóból, bár ez Görögországban egészen biztos nem lesz könnyű mostanában, és külföldön is komoly konkurenciával kell szembenézniük: például az Icona Vulcanóval, a Weber F1-gyel vagy a magyar tervezésű Evantra V8-cal.

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.