Tárnok Zsolt mesteri formaterve mögé olyan teljesítményt pakoltak a Mazzanti mérnökei, amivel az Evantra bármelyik Ferrarival és Porschével felveszi a versenyt.

A Tárnok Zsolt által tervezett autó részben visszakanyarodott az alapokhoz (a hátsó szárny esetében például visszatértek a tavaly februárban bemutatott egyszerűbb verzióhoz), részben előrelépett, hiszen a három másodperces gyorsulás még a decemberben megszellőztetett adatokat is jócskán túlszárnyalja.

A monacói Top Marques autókiállításon bemutatott kocsiban egy 700 lóerős, hétliteres V8-ast találunk, szárazteknős kenési rendszerrel és titánium szelepekkel, valamint egy hatfokozatú szekvenciális váltót. Az autó belseje első ránézésre versenyautósan puritán, az exkluzivitás jegyében a vásárlók dönthetik el, hogy bőrborítás és más minőségi anyagok közül mit szeretnének a saját Evantrájukban látni.

Luca Mazzanti szerint az Evantrával egy kompromisszumoktól mentes autó született, ami karakterével és exkluzivitásával valódi érzelmeket vált ki az emberekből. A sokat emlegetett exkluzivitást a Mazzantinál nagyon komolyan veszik: hogy megőrizzék az egyediségét, évente mindössze öt autót fognak gyártani.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés