A Hyundai sportmárkája az N, ami az első típusát az i30-ból építette, de ennél jóval izgalmasabb modellen is dolgoznak. Az egyik előzetese lehet ez a középmotoros prototípus.
A Veloster neve ismerős lehet, ez a Hyundai fiatalos stílusú sportkupéja, az egyik oldalán egy, a másikon két ajtóval.
Az előző szériáját nálunk is lehetett kapni, mérsékelt sikerrel, az új generációt ezért csak a tengerentúlon forgalmazzák. Ez a típus az alapja a most bemutatott RM19-nek, ami egy középmotoros sportkocsi előzetese lehet.
A prototípusból a hátsó üléseket kiszerelték, oda került ugyanis a motor, az i30 N-ből ismerős kétliteres, turbós négyhengeres, aminek a teljesítményét 275-ről 396 lóerőre növelték, és ami egy hatfokozatú szekvenciális versenyváltón keresztül a hátsó kerekeket hajtja.
Az eredmény kereken 4 másodperces gyorsulás százra.
Az RM19 nem az első középmotoros prototípus a Hyundaitól, a koreai márka az előző szériából 2015-ben és ’16-ban is épített hasonlót. Azóta kijöttek az N sportmárkával, és az újabb koncepció jó jele annak, hogy egy izgalmas csúcsmodellen dolgoznak.
Ha nem is ezzel a karosszériával, de hamarosan valóra válhat a Hyundai kőkemény sportkocsija.