Sterrato, azaz földút a neve a Huracán legújabb változatának, és a Lamborghini valóban terepre szánja az alaposan átalakított prototípust, aminek a hasmagassága és a terepszögei is jobbak a szériamodellénél.

A Lamborghini kínálatában ismét van szabadidő-terepjáró, az első teszteken pedig kiderült, hogy a bonyolultabb tereptől sem retten vissza a 650 lóerős Urus.

Izlandot bejárni tökéletes eszköz a Lamborghini Urus

Csodás képeket mutatunk a hét Urus túrájáról.

Most itt egy újabb off-road használatra szánt modell az olaszoktól, ezúttal a Huracán Evót alakították át. Az alaposan megemelt és kiszélesített prototípus a Sterrato nevet kapta.

A hasmagasságát közel öt centiméterrel emelték meg,

amivel a terepszöge elöl 1, hátul 6,5 fokkal jobb lett. A nyomtávot is kiszélesítették három centivel, a 20 colos kerekekre pedig ballonos off-road abroncsokat szereltek, ami miatt a sárvédőket is brutálisan meg kellett toldani. A Huracán Sterrato alját beburkolták, a lökhárító alá kartervédő is került.

Az 5,2 literes V10-es szívómotorja nem változott, továbbra is 640 lóerős,

amivel a szériamodell 2,9 másodperc alatt gyorsul százra. A Sterrato sem lett sokkal lassabb, a széria összkerékhajtást és a négykerék-kormányzást azonban úgy hangolták, hogy még laza talajon is magabiztosan lehessen csapatni vele.

A megjelenésének nemcsak a szélesítés tett jót, a Sterrato LED-es fényvetőket kapott az orrára és a tetejére, és még tetősíneket is szereltek rá, az utastérben titánium bukókeretet, kagylóüléseket és alumínium padlót találni.

A terepes Huracán csak koncepció, a gyártásáról nem esett szó, pedig van egy olyan érzésünk, hogy igény lenne rá.

Van, aki meg is csináltatta magának:

Ez a 19 éves srác raliautóvá alakította a Lamborghinijét

800 lóerős lett a bukókeretes Huracán.

És ezt olvastad már?
200-zal az autópályán, 30-cal a faluban a 2,5 tonnás halványzöld német villanytankkal, az Audi Q8 e-tronnal
További cikkeink a témában