
Minden idők egyik legcsodálatosabb szupersportautója a Lamborghini Miura, ezért az átépítése csakis bűn lehet. Vagy mégsem? A japán Liberty Walk műhelyében bátran szabták extrém pályagéppé a 12 hengeres Lamborghinit.
Szinte már túlzás, ahogyan a Liberty Walk autói kinéznek, de sokan éppen ezért az extravagáns megjelenésükért szeretik a japán tuningcég alkotásait. Azt azonban még a legfanatikusabb rajongók sem gondolták volna, hogy egyszer az olasz szupersportautók egyik legnagyobb ikonját, a Lamborghini Miurát fogják átszabni.
Mentségükre legyen mondva, nem egy tökéletes, de még csak nem is egy menthető, felújítható példánnyal indultak, hanem egy halom ócskavassal, amihez rengeteg alkatrészt szereztek be, így talán érthető, miért vágtak bele olyan bátran a Miura átszabásába.
A munka eredménye egy olyan pályagép lett, amit mintha csak a 24 órás Le Mans-i futamra építettek volna.
Szélesített sárvédőivel, hatalmas légterelőivel és hátsó szárnyával a Miura elvesztette eredeti letisztultságát,
és bármennyire is ragaszkodtak volna az eredeti technikához, ennyire leültetni csak modern légrugós rendszerrel lehetett a Miurát. A motorja legalább az eredetire épül, bár a 4 literes V12-est is felújították, hogy többet tudjon 385 lóerőnél.
Fekete és fehér festésével az LB-Silhouette Works GT névre keresztelt Lamborghini Miura semmi máshoz nem fogható, és bár a puristák valószínűleg ki nem állhatják, érdekes alternatíváját mutatja a gyári állapotra való restaurálásnak. A Liberty Walk nem először ennyire bátor, kínáltak már átépítést a Countach-hoz és a Ferrari F40-hez is.
Ez is érdekelhet: