A harmadik hétvégéjére a Slovakiaringre érkezett a túraautó-világkupa, ahol még a győzelemre is nagy esélye volt Michelisz Norbinak, de a magyar sikerek ezúttal elmaradtak.
A túraautó-világkupa előző fordulóját a Nürburgringen a teljes Hyundai-csapat kihagyta az igazságtalannak vélt ballasztrendszer miatt, de ezen a hétvégén Michelisz is rajthoz állhatott a Slovakiaringen.
Norbi pedig az időmérőn a második helyet szerezte meg, ami azt jelentette, hogy a harmadik futamon a második pozícióból rajtolhatott.
Az első futamon a hatodik helyről indult, de csak a tizediken zárt Michelisz, mögötte a Honda versenyzője, Tassi Attila futott be.
A következő futamon azonban Tassi és Tarquini összeakadtak és kicsúsztak, a magyar pilóta Hondája pedig annyira megsérült, hogy a harmadik versenyen való indulásról is le kellett mondania.
Michelisz éppen elkerülte Tassi és Tarquini ütközését:
Michelisz a második futamon a kilencedik pozícióból indult, majd a hetedik helyet csípte meg, és
Norbinak ennél is jobban kezdődött a harmadik futam, ahol az első kanyarban az első helyen fordult.
De pár pillanattal később a mögötte lévő Vernay nekiütközött, és Norbi ugyan meg tudta fogni a megpördülő autót, de a tizenharmadik helyre esett vissza.
A harmadik futamot Michelisz a tizedik helyen zárta, a három versenyen és az időmérőn összesen 25 pontot gyűjtött,
de 38 pontjával csak a tizennegyedik helyen áll a bajnokságban, a 43 pontos Tassi Attila mögött, míg a tabellát Yann Ehrlacher, a Lynk & Co versenyzője 112 ponttal vezeti, a második futamot megnyerő Tom Coronel előtt.
A szlovákiai futamon nem volt hiány látványos jelenetekből, a győzelemért mindhárom futamon nagy csata ment.
A második futamon Nestor Girolami csapódott nagy erővel a szalagkorlátnak, a pilóta szerencsére megúszta:
Az első versenyen Nathatael Berthon, a másodikon Tom Coronel (mindketten Audi RS3), a harmadikon Nicky Catsburg (Hyundai i30) nyert. A legjobb magyar eredményt a Zengő Motorsport könyvelte el, versenyzőjük, Mikel Azcona két ötödik és egy nyolcadik hellyel zárt.