A Renault óvott, az FIA pedig helyt adott neki. Még a Stájer Nagydíj végeredménye is változhat.

A Stájer Nagydíj után óvást nyújtott be a Renault a Mercedes tavalyi autóját gyakorlatilag egy az egyben lemásoló Racing Point ellen, és arra kérte az FIA-t, hogy vizsgálja ki, hogy szabályos-e a hasonlóság az RP autója, valamint a címvédő 2019-es versenygépe között.

A szövetség megalapozottnak tartotta a francia istálló óvását, ezért bekérette a hatodik helyen végző Sergio Pérez és a hetedik helyet megszerző Lance Stroll autójának első és hátsó fékcsatornáit, valamint a Mercedes tavalyi autójának ugyanezen alkatrészeit.

A kérdés most az, hogy a kifogásolt alkatrészeket tiltott információcsere révén, vagy a szabályokat követve saját maga fejlesztette-e ki a Racing Point.

A Racing Point a partnerség keretében a Mercedestől szerzi be a motort, a váltót, az első és hátsó felfüggesztést, valamint annak szélcsatornájában dolgoznak. És egyébként nem is ők az egyetlen ilyen csapat, hiszen az Alpha Tauri az anyacsapatától, a Red Bulltól vesz alkatrészeket, míg a Haas a Ferraritól, ugyanakkor egyik istálló autója sem ennyire szembetűnően a nagyok másolata.

Eközben...

Leclerc: Egy seggfej voltam

A fiatal monacói vállalja a felelősséget az újabb Ferrari-drámáért.

(Fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés