A kupé után várható volt, hogy a Lexus nyitott tetővel is elkészíti a csodás formájú LC-t, és most a gyártásra kész változatban is megjelent a modell, ami tető nélkül is fantasztikusan néz ki.
Nem ez lesz a Lexus első kabriója, hiszen a kétezres évek elején az SC, majd az IS C képviselte a japán márkát a nyitott tetős autók közt. Ez a két modell azonban nem a szépségével gyűjtötte a rajongókat, amiért elsősorban az összecsomagolt tető helyigénye, és az ebből fakadó furcsa formavilág volt a felelős.
A nemrég megjelent LC azonban egyértelműen gyönyörű lett,
a feltűnő formájú, tökéletes arányú sportkupéból pedig csak idő kérdése volt, hogy mikor készül el a nyitott tetős változat. A Lexus már januárban bemutatta a prototípust, és nem kellett sokat várni a végleges modellre sem: a képeken már a gyártásba kerülő LC 500 Convertible látható.
A típus nyitott tetővel is megőrizte a szépségét, ehhez a hátsó részét egy kissé átalakították, a légterelője szélesebb lett, a féklámpa is új helyre került. A fekete vagy bézs színben kérhető vászontető nem foglal sok helyet,
lenyitni egy gombnyomásra lehet 15 másodperc alatt, 50 km/órás sebességig akár menet közben is,
míg a becsukása egy másodperccel több időt vesz igénybe.
A huzatmentes kabriózásról átlátszó plexi és hálóból készült szélfogó gondoskodik, és a klímaberendezést is úgy alakították át, hogy hűvös időben is fűtse a nyakunkat és a fűtött kormányt fogó kezünket. A bőrkárpit fekete, barna vagy vörös lehet,
a képeken látható, hajókat idéző kombináció csak százdarabos limitált szériában érhető el.
A Lexus egyelőre csak egyféle motorral vezeti be az LC kabrióváltozatát, de erre egy rossz szavad sem lehet.
A 4,7 literes erőforrás az utolsó V8-as szívómotorok egyike, 477 lóerőre és 540 Nm nyomatékra képes,
az erejét tízfokozatú automata váltó osztja be, a hangját pedig aktív szeleppel hangolt kipufogórendszer teszi még izgalmasabbá.