Nem elég, hogy levágták egy veterán Range Rover tetejét, még a V8-as motorjától is megszabadították, hogy elektromos hajtásúvá alakítsák, a Lunaz alkotása mégis elképesztőre sikerült, és méregdrága játékszer lett.

Roger Moore utolsó előtti James Bond-filmje volt az 1983-ban bemutatott Octopussy, magyarul Polipka, és ki ne emlékezne a nyitójelenetére, amiben a 007-es utolérhetetlenül stílusosan, egy kabrió Range Roverrel vontatja be a repülőjét rejtő utánfutót egy katonai támaszpontra, ahol aztán Tina Hudson autózik el vele, miután a combvillantásával sikerül megzavarnia a katonákat?

Ez a Range Rover szerepelt a James Bond-filmben, és negyven évvel később is kitűnő állapotban van
Jól jött a nyitott tető, amikor James Bondnak át kellett ugrania a katonai teherautóról
Gyárilag sosem készült kabrió a Range Rover első generációjából, de utólag sokan építettek már nyitott tetős változatot a világ első luxusterepjárójából.

Most az elektromos hajtású veterán autók specialistája, a Lunaz vette elő a típust, és nem félt alaposan átépíteni, hogy a James Bond-filmben szereplő autóhoz hasonló, rendkívül stílusos kabriót faragjon belőle.

A tető nélküli karosszériát alaposan megerősítették, a korábbi V8-as benzinmotorját pedig teljesen elektromos hajtásra cserélték.

A két villanymotor mind a négy kereket hajtja, ebben a példányban 375 lóerős kombinált teljesítménnyel, de ez a szám csakis a megrendelő igényétől függ, mint ahogyan minden más részlete ennek a Range Rovernek.

A belsejét csak részletekben látni, de ezekből is kiderül, hogy klasszikus stílusú, mégis modern technikájú utasteret alkotott a Lunaz. A fabetétes műszerfalon okostelefon-kivetítésre is lehetőség van, az analóg számlap pedig a fordulatszám helyett a motor teljesítményét és a visszatöltését mutatja, a hatótávot is korabeli visszajelzők mintájára olvashatjuk le.

A Range Rover Safari még az elektromos hajtással is megtartotta a terepjáró-képességeit, az eredeti modell terepszögeit, és 50 centiméteres gázlón képes átkelni. Az árát pontosan nem árulták el, de jó tudni, hogy már a zárt tetős Lunaz Range Rover is 470 ezer fontba kerül, a kabrió ára pedig 530 ezer fonttól indul, ami 240 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

Vérbeli terepjáró ez az öreg Range Rover Velar

Egyike a legkorábbi Range Rovereknek ez a fehér Velar.

A Land Rovertől az egyedi Bentley-ig – II. Erzsébet különleges autói

Szeretett vezetni, sőt, képzett autószerelő is volt a 96 éves korában elhunyt királynő.

A klasszikus Range Rover is elektromos autó lett

Szentségtörés, de ha ez a jövő…

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában