Nem ez az első elektromosan haladni képes Jeep, de az első, amiben nincs benzinmotor a villamos hajtás mellett. A Magneto névre keresztelt koncepció a kézi váltót is megtartotta.

A Jeepnek már most is van zöld rendszámos modellje a kínálatban, a Renegade és a Compass kapható plug-in hibrid változatban, ahol az első kerekeket a benzines, a hátsókat az elektromos motor hajtja, így az összkerékhajtás is megvan.

Zöld rendszámos autókat mutatott be a Jeep is

Az elektromos motor nyomatéka jól jöhet terepen.

A Jeep nagyobb modelljei egyelőre nem készülnek elektromos változatban, de mindez csak idő kérdése, erre mutat példát ez a koncepció.

A Magneto Concept névre keresztelt modell tulajdonképpen az elektromos hajtású Wrangler prototípusa.

A Jeep a háromajtós Rubicon változatot vette alapul, és a 3,6 literes V6-os motor helyére egy 289 lóerős és 370 Nm nyomatékra képes elektromotort szerelt. Minden mást megtartott, ezért a villanymotor erejét hatfokozatú kézi váltó továbbítja az osztóműhöz.

Az elektromos Jeep ezzel elég fürge lett, hét másodpercen belül gyorsul százra. A hatótávja nem derült ki, de az akkumulátora 70 kilowattórás, amit négy részletben építettek be az autó négy sarkába, hogy maradjon az eredeti súlyelosztás.

Az elektromos rendszert vízhatlan csomagolásba tették, ezért a gázlómélység sem változott.

Ez is érdekelhet:

A Grand Cherokee-nél is hatalmasabb Jeepeket mutattak be

A Wagoneer és a Grand Wagoneer igazi monstrum lesz, hozzá illő motorral.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában