A hétüléses 5008-nak egyelőre nincs tisztán elektromos hajtású változata, de a Peugeot másik praktikus családi modellje, a Rifter most megjelent villanymotoros kivitelben.
Elektromos autóból egyre többfélét kínálnak a gyártók, és lassan eljutunk oda, hogy ha nagy csomagtartójú, praktikus, hétüléses családi autót szeretnél villanymotorral, akkor is többféle modell közül választhatsz. A legújabb a Peugeot e-Rifter, a francia márka dobozos autójának tisztán elektromos hajtású változata.
A nemrég bemutatott Opel Combo-e-hez hasonlóan a Peugeot e-Rifter is a gyártó elektromos autóiban használt hajtásláncot kapja, 136 lóerővel és 260 Nm-rel, amivel 11,2 másodperc alatt gyorsul százra, és 135 km/óránál korlátozott a végsebessége.
Az 50 kilowattórás akkumulátorral 280 kilométer az elméleti hatótávja.
A Peugeot a 100 kilowattos villámtöltésre is felkészítette az autót, amivel 30 perc alatt 80 százalékos töltöttség érhető el,
egyébként a francia márka többi villanyautójához hasonlóan 7,4 kilowattos a széria, és 11 kilowattos az opciós töltés, amivel 7,5 és 5 óra a teljes feltöltés ideje, a háztartási konnektorról akár több mint 30 órába is telhet.
Az e-Rifter kétféle hosszúsággal rendelhető, és a 4,4 méteres Standard és a 4,75 méteres Long változatot is lehet kérni öt vagy hét üléssel.
A belső tér ebben is nagyon tágas, öt üléssel 775 literes, héttel 186 literes a csomagtér, a műszerfalon a digitális műszeregység és az irányváltó billenőkapcsolója jelenti a különbséget.