Két limitált szériás modellel tiszteleg versenyautói előtt a Maserati, az MC20 Icona és Leggenda modellekből összesen húsz darab készül Modenában.

Harminchét év kihagyás után az MC12-essel tért vissza a Maserati a pályaversenyzés világába, ennek a pillanatnak a huszadik évfordulójára emlékeznek a versenyautók fényezését viselő MC20-asokkal.

Leginkább a gyűjtők szeme csillanhat fel a kétszínű Maserati MC20-asok láttán, hiszen műszaki változásokat nem hoznak az Icona és Leggenda modellek.

Szárnyas ajtóival és középmotoros architektúrájával igazi sportautó a Maserati MC20, melynek 3,0 literes, 90 fokos hengerszögű Nettuno V6-os turbómotorja 630 lóerőt ad le 7500-as fordulaton és 730 Nm nyomatéka van 3000-től egészen 5000-ig. Ezzel a kétüléses MC20 kevesebb mint három másodperc alatt gyorsul százas tempóra.

Fehér és kék színeket visel az Icona, türkiz és fekete fényezéssel igazán feltűnő a Leggenda változat. Az előbbit az MC12 utcai változata ihlette, az utóbbit pedig a MC12 GT1 Vitaphone versenyautó, mely a Spában rendezett 24 órás futamon szerepelt.

Ez is érdekelhet:

Gyönyörű nyári kaland a Maserati GranCabrio

Gelato és cacio e pepe mellé tökéletes.

Az utóbbi idők legszebb Maseratija lett ez a sportautó

Ötletes néven jön az MC20 nyitott tetős változata.

A Maserati csendes szellője az elektromos GranCabrio Folgore

Három villanymotor repíti 2,8 másodperc alatt 100-zal a Maserati elektromos kabrióját.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában