Gyönyörű forma, kényelmes ülések, erős motor és felhőtlen szabadságérzet egy olasz sportautóban, ez a Maserati GranCabrio.

Fokozatosan tűntek el a megfizethető kabriók, már a Volkswagen Golfból sem készül nyitható tetős kivitel és a Peugeot sem kínál a 306 Cabriolet-hez hasonló autót, de még az olyan magaslaton is fogyatkoznak ezek az autók, mint a Mercedes, ahol nagy hagyománya van a szellős autózásnak. Éppen ezért akkora öröm látni a Maserati GranCabriót, melynél kevés jobb élményautó van.

Hatvanöt évvel a Maserati 3500 GT Spyder bemutatója után a modern korban is van egy orrmotoros, hathengeres, kabrió Maserati.

Dupla érintőképernyős kezelőfelülete van és váltókar helyett gombok, a lámpáiban LED-ek világítanak és az óracsoportjában sem filigrán tű szalad a skálán, hanem pixelekből van rajta minden. A Maserati egyértelműen egy új korszak autója, de itt mégsem ez a lényeg, hanem az akár 50 km/órás sebességig nyitható, többrétegű vászontető, mely tizennégy másodperc alatt tűnik el a tonneau cover alatt.

Háromfokozatú nyakfűtés, összehajtható szélfogó és gondosan megtervezett aerodinamika gondoskodik az utasok szélvédelméről. A Maserati GranCabrio négyszemélyes, de a hátsó két ülést – mint minden kabrióban – csak rövidebb távokra ajánlott használni, mert Louis Vuitton táskáknak sokkal kényelmesebb a hátsó pad.

3,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra és akár 316 km/órás sebességgel is lehet száguldani a Maserati GranCabrióval.

Közel 5 méteren nyújtózkodik a Maserati négyüléses kabriója, mely 2,1 méter széles és 2,9 méteres a tengelytávja. Az 1,8 tonnás autó hosszú gépházteteje alatt már nem egy Ferraritól származó szívó nyolchengeres motor van, hanem a 3,0 literes, biturbó Nettuno V6-os, mely a Trofeo változatban 550 lóerős és 650 Nm nyomatéka van.

Egészen más karakter a GranCabrio, mint a szintén nyithatót tetős MC20 Cielo, mely sokkal inkább a Maserati sportosabb oldalát mutatja meg. Egyelőre egyetlen változatban készül a Maserati GranCabrio, de a kupéhoz hasonlóan teljesen elektromos hajtással is várható. A pazar olasz kabrió magyarországi indulóára 96,5 millió forint.

Ez is érdekelhet:

Az utóbbi idők legszebb Maseratija lett ez a sportautó

Ötletes néven jön az MC20 nyitott tetős változata.

Belül is szemet gyönyörködtető lett az új Maserati GranTurismo

Csak az olaszok tudnak ilyen stílusos autóbelsőt tervezni.

490 lóerő csak a kezdet az új Maserati GranTurismóban

Aki még élvezné kicsit a motorhangot, annak van V6-os Maserati GranTurismo is, aki viszont a leggyorsabbat szeretné, annak az elektromos Folgore változatot kell töltenie.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
9% Piastri
2% Russell
9% Egy másik versenyző
Advertisement
Hirdetés