Mostanra végre teljes egészében leleplezte új sportautóját a Maserati, ugyanis a karosszéria formája és a műszaki adatok után megmutatta a GranTurismo belső terét is, ami a modenai márkához méltón igényes lett.

A Maserati ennél hosszabbra nem is húzhatta volna az új GranTurismo bemutatóját. A sportkupé előző generációját szokatlanul hosszú ideig, 2007-től 2021-ig gyártották, és alaposan rákészültek az új széria premierjére. Az álcázott prototípusát már több mint egy éve több alkalommal is felvillantották, majd előbb leleplezték a karosszériát, aztán elárulták a műszaki adatokat, de az új GranTurismo belső terét még mindig nem láthattuk.

A várakozásnak most vége, a Maserati ugyanis megmutatta a GranTurismo mind a három változatának berendezését. Az alapmodellnek számító Modena, a benzines csúcsmodell Trofeo, valamint az újonnan érkező, tisztán elektromos Folgore kivitel belső terének elrendezése szinte megegyezik, de

az eltérő részletekkel és a kárpitokkal mégis különböző stílusúak, ezért érdemes lehet egy pillantást vetni mind a három autóbelsőre.
Az új GranTurismo műszerfala ismerős lehet valahonnan, és nem véletlenül, hiszen szinte egy az egyben átvette a Grecale számára kitalált berendezést.

A kormánykerék, rajta a startgombbal és mögötte a fém váltófülekkel, a színes képernyős műszeregység, valamint a középső képernyő alatti plusz érintőkijelző is a Maserati szabadidő-autójából származik, akárcsak a nyomógombos kilincsek és a középen lévő, változtatható kijelzőjű óra.

A négyszemélyes GranTurismo persze egyedi üléseket kapott, és a képeket nézve máris kedvet kaptunk egy kontinenst átszelő túrához. A Modena stílusos, a Trofeo sportosan fekete, míg a Folgore extravagáns színösszeállítást kapott, de ahogyan megszoktuk, a Maseratinál a legapróbb részletig személyre lehet szabni az autót. A különleges mintájú bőrkárpitok, a fabetétek és a hangszórórácsok pedig tényleg szemet gyönyörködtetők.

A Trofeo belső tere csupa feketében, piros varrással mutat igazán:

Az elektromos Folgore számára újszerű színkombinációt és mintákat találtak ki:

Nem tévedünk nagyot, ha különféle limitált szériás kiadások, és még egy kabrióváltozat érkezésére is számítunk, 550 lóerős V8-asával pedig a Trofeo megérdemelhet ennél sportosabb kagylóüléseket is. Most már csak az van hátra, hogy az utakra kerüljön az új GranTurismo, amit első pillantásra szerintünk ismét nagyon eltalált a Maserati, azt kívánjuk, hogy legalább olyan sokáig gyártásban maradjon, mint az ikonikus elődje.

Ez is érdekelhet:

490 lóerő csak a kezdet az új Maserati GranTurismóban

Aki még élvezné kicsit a motorhangot, annak van V6-os Maserati GranTurismo is, aki viszont a leggyorsabbat szeretné, annak az elektromos Folgore változatot kell töltenie.

A benzinmotornak még nem, de a V8-asnak búcsút int a Maserati GranTurismo

Jön az új GranTurismo, amiből még lesz benzines, de már nem V8-assal.

A tíz legszebb spyder a Maserati történelméből

A legújabb spyder Maserati bemutatója kapcsán felidézzük a modenai márka korábbi szellős modelljeit.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
35% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
65% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés