Mostanra végre teljes egészében leleplezte új sportautóját a Maserati, ugyanis a karosszéria formája és a műszaki adatok után megmutatta a GranTurismo belső terét is, ami a modenai márkához méltón igényes lett.

A Maserati ennél hosszabbra nem is húzhatta volna az új GranTurismo bemutatóját. A sportkupé előző generációját szokatlanul hosszú ideig, 2007-től 2021-ig gyártották, és alaposan rákészültek az új széria premierjére. Az álcázott prototípusát már több mint egy éve több alkalommal is felvillantották, majd előbb leleplezték a karosszériát, aztán elárulták a műszaki adatokat, de az új GranTurismo belső terét még mindig nem láthattuk.

A várakozásnak most vége, a Maserati ugyanis megmutatta a GranTurismo mind a három változatának berendezését. Az alapmodellnek számító Modena, a benzines csúcsmodell Trofeo, valamint az újonnan érkező, tisztán elektromos Folgore kivitel belső terének elrendezése szinte megegyezik, de

az eltérő részletekkel és a kárpitokkal mégis különböző stílusúak, ezért érdemes lehet egy pillantást vetni mind a három autóbelsőre.
Az új GranTurismo műszerfala ismerős lehet valahonnan, és nem véletlenül, hiszen szinte egy az egyben átvette a Grecale számára kitalált berendezést.

A kormánykerék, rajta a startgombbal és mögötte a fém váltófülekkel, a színes képernyős műszeregység, valamint a középső képernyő alatti plusz érintőkijelző is a Maserati szabadidő-autójából származik, akárcsak a nyomógombos kilincsek és a középen lévő, változtatható kijelzőjű óra.

A négyszemélyes GranTurismo persze egyedi üléseket kapott, és a képeket nézve máris kedvet kaptunk egy kontinenst átszelő túrához. A Modena stílusos, a Trofeo sportosan fekete, míg a Folgore extravagáns színösszeállítást kapott, de ahogyan megszoktuk, a Maseratinál a legapróbb részletig személyre lehet szabni az autót. A különleges mintájú bőrkárpitok, a fabetétek és a hangszórórácsok pedig tényleg szemet gyönyörködtetők.

A Trofeo belső tere csupa feketében, piros varrással mutat igazán:

Az elektromos Folgore számára újszerű színkombinációt és mintákat találtak ki:

Nem tévedünk nagyot, ha különféle limitált szériás kiadások, és még egy kabrióváltozat érkezésére is számítunk, 550 lóerős V8-asával pedig a Trofeo megérdemelhet ennél sportosabb kagylóüléseket is. Most már csak az van hátra, hogy az utakra kerüljön az új GranTurismo, amit első pillantásra szerintünk ismét nagyon eltalált a Maserati, azt kívánjuk, hogy legalább olyan sokáig gyártásban maradjon, mint az ikonikus elődje.

Ez is érdekelhet:

490 lóerő csak a kezdet az új Maserati GranTurismóban

Aki még élvezné kicsit a motorhangot, annak van V6-os Maserati GranTurismo is, aki viszont a leggyorsabbat szeretné, annak az elektromos Folgore változatot kell töltenie.

A benzinmotornak még nem, de a V8-asnak búcsút int a Maserati GranTurismo

Jön az új GranTurismo, amiből még lesz benzines, de már nem V8-assal.

A tíz legszebb spyder a Maserati történelméből

A legújabb spyder Maserati bemutatója kapcsán felidézzük a modenai márka korábbi szellős modelljeit.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés