A GranTurismo új generációjának érdekessége, hogy teljesen elektromos hajtású változata is lesz, de a Maserati egyelőre nem mond le a belsőégésű motorról, benzines kivitellel is készül. Igaz, már nem V8-as lesz az.

A Maserati két hete gyakorlatilag leleplezte a GranTurismo új generációját, amikor álca nélkül mutatta meg az autót egy videóban. Az elsőként felvillantott modell a Folgore volt, a Maserati első elektromos autója, merthogy a szépséges túrakocsi teljesen elektromos változatban is kapható lesz. De a benzinesek rajongói sem maradnak modenai sportkupé nélkül.

Most a benzines GranTurismo első képeit mutatta meg a Maserati, és jobban megnézve felismerheted, hogy ez nem az elektromos kiadás. A jellegzetes hűtőmaszkja alatt nagyobb a légbeömlő, hangsúlyos a kétoldalt dupla kipufogóvég, a hátsó lámpa alatti töltőcsatlakozó helyett pedig a hátsó sárvédőre került a tankbetöltő nyílás.

Az előző GranTurismo kifutásával a 4,2 és 4,7 literes V8-as szívómotornak is búcsút intettünk, a Maserati pedig most ismét megerősítette, hogy az utód Modena és Trofeo kivitelében az MC20-hoz kifejlesztett Nettuno erőforrás dolgozik. A biturbó V6-os teljesítményét egyelőre nem tudni, de szinte biztos, hogy több mint 600 lóerő lesz.

Ez is érdekelhet:

A Maserati gyakorlatilag bemutatta az elektromos GranTurismót

Még nem a hivatalos premieren, de már álca nélkül látható a GranTurismo Folgore.

Az utóbbi idők legszebb Maseratija lett ez a sportautó

Ötletes néven jön az MC20 nyitott tetős változata.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés