A Kona elektromos hajtású változatának külseje eddig is különbözött a többi kiviteltől, és ez a modellfrissítés után sem lesz másként, de belül van egy pár újítása a Hyundai elektromos crossoverének.
2017-ben jelent meg a Hyundai kisebb crossovere, a Kona, ami idén kapta meg az időszerű ráncfelvarrását.
A Kona tisztán elektromos hajtású változata eddig is különbözött a többitől
abban, hogy egyedi, hűtőmaszk nélküli orrot kapott, és ez a frissítés után sem lesz másként. Most megmutatták, milyen lesz az új Kona Electric.
A különc stílusú crossover hűtőmaszk nélküli orra áramvonalasabb formájú lett,
új LED-es nappali menetfényekkel és alatta a fényszórókkal. Az elektromos töltő csatlakozója továbbra is az orrán található egy kis ajtó mögött. A Kona többi változatával összhangban a hátsó lámpák és a lökhárítók formája is megváltozott.
A belső térben nem olyan feltűnő a változás, de a Hyundai jobb minőségű anyagokat ígér.
A kormánykerék mögött feltűnhet a 10,25 colos színes képernyős műszeregység, középre pedig felárért egy szintén 10,25 colos érintőképernyő kerül. Az alapmodellbe nem ez, hanem egy 8 colos kijelző jut, egy collal nagyobb, mint eddig.
A Hyundai a vezetéstámogató rendszereket is továbbfejlesztette, így a meglévő, dugóban is araszoló adaptív tempomat mellett a sávtartó már a sáv közepén tartja az autót, az autonóm vészfékező a kerékpárosokat is felismeri,
kiszálláskor a közeledő járművekre és a hátsó ülésen „felejtett” utasokra is figyelmeztet az autó.
A Kona Electric hajtáslánca nem változott, de nem is volt rá szüksége.
Az alapmodell 136 lóerős, az akkumulátora 39 kilowattórás, amivel 305 kilométert tehet meg egy feltöltéssel, míg a 204 lóerős modell 64 kilowattórás akkumulátort kap, és ezzel 484 kilométer a hatótávja. Az elektromos Kona idéntől a Hyundai csehországi gyárában is készül.