A Kona elektromos hajtású változatának külseje eddig is különbözött a többi kiviteltől, és ez a modellfrissítés után sem lesz másként, de belül van egy pár újítása a Hyundai elektromos crossoverének.

2017-ben jelent meg a Hyundai kisebb crossovere, a Kona, ami idén kapta meg az időszerű ráncfelvarrását.

A Kona tisztán elektromos hajtású változata eddig is különbözött a többitől

abban, hogy egyedi, hűtőmaszk nélküli orrot kapott, és ez a frissítés után sem lesz másként. Most megmutatták, milyen lesz az új Kona Electric.

A különc stílusú crossover hűtőmaszk nélküli orra áramvonalasabb formájú lett,

új LED-es nappali menetfényekkel és alatta a fényszórókkal. Az elektromos töltő csatlakozója továbbra is az orrán található egy kis ajtó mögött. A Kona többi változatával összhangban a hátsó lámpák és a lökhárítók formája is megváltozott.

A belső térben nem olyan feltűnő a változás, de a Hyundai jobb minőségű anyagokat ígér.

A kormánykerék mögött feltűnhet a 10,25 colos színes képernyős műszeregység, középre pedig felárért egy szintén 10,25 colos érintőképernyő kerül. Az alapmodellbe nem ez, hanem egy 8 colos kijelző jut, egy collal nagyobb, mint eddig.

A Hyundai a vezetéstámogató rendszereket is továbbfejlesztette, így a meglévő, dugóban is araszoló adaptív tempomat mellett a sávtartó már a sáv közepén tartja az autót, az autonóm vészfékező a kerékpárosokat is felismeri,

kiszálláskor a közeledő járművekre és a hátsó ülésen „felejtett” utasokra is figyelmeztet az autó.

A Kona Electric hajtáslánca nem változott, de nem is volt rá szüksége.

Az alapmodell 136 lóerős, az akkumulátora 39 kilowattórás, amivel 305 kilométert tehet meg egy feltöltéssel, míg a 204 lóerős modell 64 kilowattórás akkumulátort kap, és ezzel 484 kilométer a hatótávja. Az elektromos Kona idéntől a Hyundai csehországi gyárában is készül.

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
Az új Astrából is lesz kombi, méghozzá zöld rendszámmal is