Megérkezett a második generációs CX-5 első igazi ráncfelvarrása, aminek során a dizájn nem sokat változott, de a belső térben és a lemezek alatt több apró újdonságot is találunk.

A Mazda az utóbbi időben évenkénti modellév-frissítésekkel tartja naprakészen a típusait, de nem maradnak el a szokásos ráncfelvarrások sem, most például a CX-5-nél jött el az ideje. A középkategóriás szabadidő-autó második generációja 2016-ban jelent meg, ezért most alaposabban átdolgozták.

A dizájnnak nem volt szüksége nagy megújulásra, a CX-5 még mindig elég jól néz ki,

ezért csak a részleteken igazított a Mazda. A fényszórók és a hátsó lámpák L-alakú fényeket kaptak, és új a hűtőmaszk is, aminek a kerete kétoldalt szélesebb lett, de kevésbé nyúlik be a fényszórók alá. A képeken látható homokszínű fényezés is új.

A kínálatban a Newground változat jelenti az újdonságot, ez a szabadidős stílusú modell ezüstszínű betéteket kapott a lökhárítók alá,

fényezetlen feketék a kerékjárati ívei, fényes feketék a tükörházai és 19 colosak a kerekei. Az üléseket limeszínű cérnával varrták, hasonló színű keretet tettek a szellőzőnyílások köré is, a csomagtérpadló egyik oldala vízálló.

A műszaki tartalom nem sokat változott, de a Mazda szerint finomítottak a futómű hangolásán és javítottak a zajszigetelésen.

Újdonság a vezeték nélküli telefontöltő, a dugóban araszoló rendszer, valamint az üzemmódválasztó, ahol a Normal és a Sport mellett az összkerékhajtású modelleknél Off-Road mód is választható.

Ez is érdekelhet:

Fürge, vidám, imádnivaló kis dinoszaurusz. Igazán kár, hogy hamarosan kihal

A Mazda MX-5 az az autó, amiért a legjobban fáj majd a szívem, amikor végképp múzeumba küldi az elektromos mobilitás.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Itt az a Xiaomi, ami szembeszáll a csúcstelefonokkal

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés