Batmobile a neve a BMW E9 pályára épített változatának, és elég csak megnézned a képeket, hogy megértsd, miért. A 3.0 CSL egy elég különleges színben hagyta el a gyárat, most pedig le lehet csapni rá.
Csak 57 példány épült ebből az utolsó szériából, és a BMW 3.0 CSL már ezzel is nagy ritkaságnak számít, de közülük csak négyet fényeztek erre a színre, aminek a neve Taiga Metallic. 1974-ben került ki az autó a gyárból, amit a túrakocsis széria E9-hez képest versenypályás használatra szántak, és a megjelenése miatt kapta a Batmobile nevet.
A felszereltség része az aerodinamikai csomag, ami többek között alacsonyra húzott első légterelőből, tetőspoilerből és hatalmas hátsó szárnyból áll, a súlycsökkentés jegyében nem nyitható a háromszögablak,
alumíniumból van a motorháztető, az ajtók és a csomagtérfedél, de a karosszéria többi része is vékonyabb acélból készült.
Az utastérben a sportkormány és a kagylóülések teremtik meg a hangulatot, amit egy ilyen BMW-től elvársz,
a famintás műszerfal és a kockás szőnyegek pedig nagyon hozzák a hetvenes évek stílusát. A motorja 3,2 literes, 206 lóerős soros hathengeres, ami négyfokozatú kézi váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, és a sport-differenciál sem maradt ki.
Nem mindenki értékelte nagyra az eredeti fényezést, a BMW előző tulajdonosa ugyanis már fehérre festve és felfúrt motorral vette,
de alapos felújítással állított mindent eredeti állapotba, még a 14 colos Alpina kerekeket is beszerezte hozzá. A zöld Batmobile-ra még pár napig lehet licitálni, jelenleg 120 ezer dollár a legjobb ajánlat, ami 35 millió forintnak felel meg.