A Supra legkedveltebb szériája a negyedik generáció, amiből most egy elég különleges példányt mutatunk. A limitált szériás kiadást egyedi színre fényezték, és kivételes állapotban árulták. A róla készült képek sem utolsók.
A Toyota éppen nemrég élesztette fel a Suprát, és a BMW-vel közösen készült újdonsághoz még nem volt szerencsénk, de azt biztosan kijelenthetjük, hogy jelenleg az előző, negyedik generáció a legkedveltebb, amit 1993-ban mutattak be. Most egy nem mindennapi példányát nézheted meg, amit kivételesen őszinte állapotban kínáltak eladásra.
A tizenötödik évfordulós limitált szériáról van szó, amivel azt ünnepelték, hogy a Supra önálló modellé vált a Celica mellett.
1997-ben készült, már a frissített modellből, amit különleges sötétzöld gyöngyház fényezése és csillogóra polírozott 17 colos kerekei is megkülönböztetnek, a festéshez remekül illenek az elefántcsontszínű bőrülések.
A Supra különlegessége még, hogy kézi váltós, a hatfokozatú szerkezettel a háromliteres, soros hathengeres biturbó motor 330 lóerejét és 441 Nm nyomatékát lehet beosztani.
Az önzáró differenciállal is szerelt hátsókerekes sportkocsi ezzel 5 másodpercen belül gyorsult százra, a végsebessége 250 km/óra.
A képeken látható példányt az első tulajdonosa hirdette meg, aki annak idején az egyik oregoni Toyota-kereskedésben átvette, és rendszeresen gondját viselte.
Nem sérülésmentes, egy ütközés miatt több elemét cserélték és az egészet újrafényezték, de talán éppen ezért néz ki úgy az éppen 100 ezer kilométert futott Supra, mintha új lenne.
Az autóra 29-en licitáltak, és a szerencsés végül 75 ezer dollárért, azaz 21,5 millió forintnak megfelelő összegért vihette haza,
ez éppen másfélszer annyi, mint amit az Egyesült Államokban az új Supra alapváltozatáért kérnek. Mégsem ez a legdrágábban eladott negyedik generációs Supra, mert ez a gyönyörű példánya több mint kétszer ennyiért ment el: