A főszponzor Philip Morris "Mission Winnow" elnevezésű projektje körül kialakult viták miatt a Ferrari nemcsak a nevét változtatta meg a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt alig két héttel, de az idény első futamára az autója festését is lecseréli – ahogy a maranellóiak teljes személyzetének csapatruházatáról, a versenyzők overaljáról és sisakjáról, valamint a berendezésekről is lekerülnek a MW-feliratok és logók.

A Ferrari ügyvezető igazgatója, Louis Camilleri a genfi autószalonon elmondta, hogy olyan problémák adódtak az ausztrál egészségügyi hatósággal, amelyeknek megoldására a Philip Morrisnak nem volt elég ideje, ezért

„Ausztráliában lesz egy kis meglepetés az autón a szurkolók számára”.

Ugyanakkor Camilleri hangsúlyozta, hogy „a Mission Winnow nem egy márka, és semmi köze sincs a dohányhoz. Inkább a dohányzásról az elektromos termékekre való áttérésről szól”.

Egyébként...

A Ferrari új festése igazi szentségtörés a korábbi elnök szerint

Luca di Montezemolónak van baja a Ferrari SF90 megjelenésével.

(Fotó: Scuderia Ferrari)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
8% Naná, és nagyon keményen.
42% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés