Nem most először építenek kabriót a Tesla Model S-ből, de az eddigi alkotások közül az olasz Ares Design által készített sikerült a legjobban.
A legelső Tesla a Lotusból épült nyitott tetős Roadster volt, és az amerikai gyártó következő kabriójára még várnunk kell. A karosszériaépítő cégek szívesen teljesítik a kívánságokat, ha valaki vászontetős Teslára vágyik, de az eddig készült alkotások jól mutatják, miért nem szerencsés egy négyajtós limuzinról egyszerűen csak leszedni a tetőt.
A modenai Ares Design nem először mutatja meg a tehetségét a karosszériaépítés terén,
az olasz stúdió műhelyéből került ki a De Tomaso Pantera modern újraértelmezése és a Bentley Mulsanne kupéváltozata is. A Teslánál sem csak egyszerűen levágták a tetőt, hanem a Model S eredeti arányait is alaposan megváltoztatták a munka során.
A hátsó ajtókat elhagyták, az elsőket pedig megnyújtották, hogy sportosabb legyen a kabrió formája,
az összehajtott vászontető áramvonalas idom alá került. A Model S-nek még az orrát is átszabták, az új lökhárítóval, a szénszálas anyagokból készült elemekkel és a 21 colos könnyűfém kerekekkel még dögösebb lett a Tesla kabriója.
A fehér és szürke bőrrel bevont négyüléses utasteret narancssárga betétek dobják fel, a hátsó ülések az elsők mintájára készültek.
A Tesla kabriót egyedi megrendelésre építették, és az Ares Design nem árulta el, hogy mennyibe került a munka, de a képek láttán biztosak vagyunk benne, hogy csörögni fog a telefonjuk.