Ha kupét keresel a Bentley-nél, akkor a Continental GT-t ajánlják a figyelmedbe, pedig a brit luxusmárkának korábban volt egy másik kétajtós modellje is. A Mulsanne kupéváltozatát a modenai Ares Design építette meg.
Nem pihennek az Ares Design modenai műhelyében, hiszen azok után, hogy olyan csodákat alkotnak, mint a modernizált Corvette Sting Ray, vagy legutóbb éppen a De Tomaso Pantera mai változata, még mindig akadnak ötleteik.
A legújabb modelljük a Mulsanne Coupé, egy olyan fényűző túrakocsi, ami azoknak készül, akik szerint a Continental GT túl szokványos tömegcikk lenne.
Korábban a Bentley is kínált hasonlót, 2011-ig készült a Brooklands,
az Arnage limuzin fenséges formájú kupéváltozata, még vászontetős kabriót is építettek belőle Azure néven. Az Arnage utódja, a Mulsanne azonban már nem készült kupéként, ezért a feladat a karosszériaépítő manufaktúrák hagyományait felelevenítő műhelyekre várt.
Az Ares Design persze a legmodernebb eszközökkel fogott hozzá a Mulsanne átépítéséhez,
számítógépes tervezéssel nyerték el a tökéletes arányokat, a munkához pedig alumíniumot és szénszálas anyagot is használtak, amivel a kétajtós Mulsanne még könnyebb is lett, mint a limuzin. A formája pedig olyan, mintha a Bentley-nél rajzolták volna.
A belső tér kifogástalan, az Ares Design a könnyebb beszállás érdekében előresikló üléseket épített, és meg tudták tartani az eredeti példány bőrkárpitozását is. A motorjára nem lehet panasz,
a 6,75 literes biturbó V8-as 600 lóerőre és 1200 Nm nyomatékra képes, amivel 296 km/órával is száguldhat a 22 colos kerekeken gördülő túrakocsi.
A kategória nem az árról szól, úgyhogy a vevőket valószínűleg nem hatja meg, hogy a Mulsanne eredeti árát még egyszer ott kell hagyniuk az Ares Design pénztáránál az átépítésért. A három-négy hónapot igénybe vevő munka ugyanis 395 ezer euróba kerül, ami 125 millió forintnak felel meg, és körülbelül ennyiért adnak egy új Mulsanne-t is.