A szedán és a kombi után várható volt, hogy a Mercedes az E-osztály további két karosszériaváltozatát is felfrissíti, bemutatták a kupét és a kabriót.

Pár hónapja mutatta meg a Mercedes, hogyan frissítette fel az E-osztály lépcsőshátú és kombiváltozatát, most pedig a megújult kupét és a kabriót is leleplezték. A formája éppen úgy változott, újak a fényszórók, alul szélesebb a hűtőmaszk, áttervezték a lökhárítókat, és a hátsó lámpák betétje is más.

A belső térben kevesebb a változás, csak az új kormánykereket említhetjük. A műszerfalon továbbra is két 10,25 colos képernyőt találsz, ami helyett felárért két 12,3 colos kijelző vetítheti az információkat.

A vezetéstámogató rendszerek sora tovább bővült, most már 60 km/óráig teljesen önállóan halad a sávjában az autó.

A legtöbb motor a kupénál és a kabriónál is 48 voltos mild hibrid rendszert kapott,

aminek 20 lóerős és 180 Nm nyomatékú villanymotorja. A standard benzines választék a 197 és 258 lóerős négyhengeres és 272 lóerős hathengeres motorokból áll, ezen kívül egy 197 és 265 lóerős négyhengeres és egy 340 lóerős hathengeres dízel is elérhető.

A csúcsmodell az E 53 AMG, aminek a háromliteres, hathengeres motorja 435 lóerőre és 520 Nm nyomatékra képes,

és ehhez is mild hibrid rendszer csatlakozik 22 lóerővel és 250 Nm nyomatékkal. A kilencfokozatú duplakuplungos váltóval szerelt sportmodell 4,4 másodperc alatt gyorsul százra (a kabriónál két tizeddel több idő alatt), és drift módot is lehet kapcsolni rajta.

Ez is érdekelhet:

A megújult E-osztály mindent tud, amit egy autó csak tudhat

Szinte már teljesen átveszi a vezetést.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés