Kínában még az bevásárlókocsiból is illik hosszított tengelytávút kínálni, ezért nem maradhatott ki a Mercedes-Benz E-osztály nagyvonalúbb hátsó lábterű változata sem.

Ázsiában egész másképp állnak az autózáshoz, mint Európában, így továbbra is nagyon népszerűek a négyajtós szedánok, valamint a hosszabb tengelytávú változatok. Nem kizárólag luxuslimuzinokban szeretnek terpeszkedni, hanem akár a legkisebb modellekből is, mint az A-osztály szedán változata, igénylik a nyújtott verziót. Innen nézve már érthető, hogy miért készült el ilyen hamar az új E-osztály 5092 milliméteres karosszériával is.

Mindent tud, amit a hagyományos E-osztály, csak később van vége a V214 kódú modellnek.

Akár három képernyő a műszerfalon, natúr fabetétek és bőrbe varrott kényelmes ülések is vannak a hosszított E-osztály utasterében, melynek egyetlen újdonsága ebben az esetben a 3094 milliméteres tengelytáv. Ezzel még éppen rövidebb, mint az S-osztály, tehát elméletileg nem jelent veszélyt a csúcsmodellre.

Kizárólag egyetlen motorral, viszont két teljesítményszinttel elérhető az E-osztály L a kínai vásárlóknak. A 2,0 literes, négyhengeres turbómotor gyengébbik változata (E 270 L) 204 lóerős, az erősebbik (E 300 L) pedig 258 lovas. A tágasabb E-osztály a BAIC Motor és a Mercedes-Benz közös, pekingi üzemében készül.

Ez is érdekelhet:

A Mercedes legfényesebben ragyogó csillaga az új E-osztály

Hagyományok találkoznak a digitalizációval az új Mercedes E-osztályban.

Csomagtartó helyett komfortban nőtt a Mercedes E-osztály kombija

Kisebb lett a csomagtere, de még mindig hatalmasnak számít.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés