Még csak két hónapja, hogy leleplezte a Mercedes az E-osztály új generációját, a limuzin után máris itt a kombiváltozat, aminek a csomagtere ugyan valamivel kisebb lett, de még mindig hatalmasnak számít.

A Mercedesnél már évtizedek óta készül kombi az E-osztályból és elődjéből, és nem maradt el a T-modell a legújabb generációból sem. A lépcsőshátúhoz hasonlóan a kombi dizájnja is látványosabb lett a megvilágított hűtőmaszkkal, a karosszériába süllyesztett kilincsekkel és a háromágú csillagok alakjában világító hátsó lámpákkal.

Nem sokat változtak az E-osztály kombi méretei, 4,95 méteres hossza csak pár milliméterrel lett nagyobb, de a két centivel bővült tengelytáv és a három centivel szélesebb karosszéria az utasteret tette tágasabbá. Superscreen műszerfalán a 12,3 colos műszeregység és a 14 colos érintőképernyő mellé az első utas is kaphat egy 12,3 colos kijelzőt.

Külső méretei nem csökkentek, de a kombi E-osztály csomagtere valamivel kisebb lett.

Míg az elődjének 640 literes, az azt megelőző szériának 695 literes csomagtartója volt, addig az új modell 615 liternyi poggyászt képes elvinni, ami még mindig elég soknak számít. A hátsó ülések ledöntése után 1830 literrel lehet felpakolni a rakteret.

A kínálatot a négyhengeres motorral és mild hibrid rendszerrel szerelt E 200 és az E 200 d indítja, és ezeknél érdekesebb az E 300 e, ami a 204 lóerős kétliteres benzinmotorja mellé 129 lóerős elektromotort kapott. A kombinált teljesítménye 313 lóerő,

6,5 másodperc alatt gyorsul százra, és 113 kilométert is megtehet elektromosan egy feltöltéssel.
A plug-in hibridben, mint ahogyan az előző generációnál is, meg kell elégedni a kisebb csomagtérrel,

a 460 literes teret 1675 literesre lehet bővíteni. Számítunk rá, hogy később ennél izgalmasabb változatokban is megjelenik az E-osztály T-modell, az első példányokat mindenesetre idén ősszel rendelhetik meg a nagy Mercedes kombira vágyók.

Ez is érdekelhet:

A Mercedes legfényesebben ragyogó csillaga az új E-osztály

Hagyományok találkoznak a digitalizációval az új Mercedes E-osztályban.

Megmutatták az új Mercedes E-osztály kijelzőkkel tömött műszerfalát

Még online meetingeket is lehet majd benne tartani.

Superscreen nélkül is jól mutat az E-osztály beltere

Nem kell három kijelző ahhoz, hogy kellemes legyen az utastér.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Itt az a Xiaomi, ami szembeszáll a csúcstelefonokkal

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

További cikkeink a témában
Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért
Hirdetés