Képzeld el, milyen költségvetése lehetett annak a nyolcvanas évekbeli Pepsi-reklámnak, amiben Michael Jackson a főszereplő, és még úgy is megérte egy vadonatúj Ferrari Testarossa tetejét levágni, hogy csak pár pillanatra tűnik fel a képen. Most ennek megfelelő vagyonért keresnek új tulajt.

1987-ben vetítették az USA-ban azt a Pepsi-reklámot, amiben Michael Jackson igazi szupersztár módjára menekül a rajongói elől. Mi mással, mint egy Ferrarival, amit utólag nyitott tetőssé alakítottak, hivatalosan ugyanis nem volt kapható ilyen Testarossa. Nagyon kell figyelned, hogy észrevedd az autót a négyrészes, több mint négyperces filmben, mert csak egy rövid jelenetre tűnik fel 1 perc 57 másodperctől.

De a Ferrari sosem kínált hivatalosan ilyen modellt. Az egyetlen eredeti Testarossa Spider, amit a Pininfarina épített a gyártónak, a Fiat-vezér Gianni Agnelli számára készült ajándékba, ezüst fényezéssel, fehér tetővel.

Pedig sokan kérték, de végül sosem került gyártásba a nyitott tetős Testarossa.

A csalódottaknak be kellett érniük a tuningcégek utólagos átépítéseivel, és ez a fekete példány is ilyen. A reklámfilmes szerepléshez eltűntették az orráról a sárga Ferrari-emblémát, a hátsót pedig feketére fényezték, de azért így is azonnal felismerhető maradt, melyik típusról van szó. A 27 ezer kilométert futott autóba 799 ezer dollárért, azaz 210 millió forintért ugorhatsz bele Jacko módjára.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon