Nem volt még ilyen dögös a Civic, amióta bemutatkozott az új generáció. Pedig a Nürburgringen tökéletesített Type R nagyon ott van, de a TCR túraautó-sorozathoz fejlesztett versenyautó rátesz még egy lapáttal. Michelisz csapata is ilyennel indulhat jövőre.

Minden túraautó-világbajnokság lényege, hogy a szériamodellből indulnak ki a versenyautó építésekor, és nincs ez másként ennél a Hondánál sem. De ha a kiindulási alap olyan sportgép, mint az új Civic Type R, akkor az eredmény egészen elképesztő lehet. A TCR széria szabályai szerint fejlesztett versenyautó éppen ilyen.

Még nagyobb első légterelő, még szélesebb kerékjáratok és még nagyobb hátsó szárny került rá, mint valaha, ezzel a Civic TCR igazi ragadozónak néz ki. Olyasmi átalakuláson ment át a Honda versenyautója, mint egy másik túraautó-sorozatban, a WTCC-ben, ahol Michelisz Norbi is versenyez. A szabályok szerint kétliteres, 350 lóerős turbós motort kap az autó.

Michelisz a WTCC-ben még az előző generációs Civic kormányát forgatja, de Norbinak van egy saját versenycsapata is, a M1RA, amivel a TCR-ben indul, méghozzá elég nagy sikerrel. Ígéretes pilótája Tassi Attila, aki győzelmet szerzett a Hungaroringen, és második a bajnokságban, míg csapatával az első helyen áll. Jövőre pedig már ezzel a Hondával koptathatja a pályákat.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon