A CTR hozta el az ismertséget a német tuningcég Ruf számára, az első szériából legyártott 29 példány mindegyike féltve őrzött kincsnek számít. Mint ez a fekete színű is, ami még csak 52 ezer kilométert futott, ezért elképesztően sokat ér.
A Porschék átépítésével foglalkozó tuningcég számára a Yellowbird néven emlegetett CTR hozta el az ismertséget, amikor a 911-ből készült sportautóval 1987-ben 339 km/órás sebességet értek el a Volkswagen tesztpályáján, és a típus évekig tartotta a Nürburgring nem hivatalos körrekordját is. Csak 29 példány készült belőle, ezért óriási ritkaságnak számít.
Nem volt türelmes az első tulajdonosa ennek a példánynak, ami a tizedik volt a sorban. Már megrendelte a sajátját, de nem tudott tovább várni, ezért 1989-ben lecsapott erre a fekete példányra a Ruf svájci kereskedőjénél. Sokat mond a CTR nagyszerűségéről, hogy amikor elkészült a sajátja, akkor azt is megvette, és megtartotta mindkettőt.
Sokat nem használhatta, mert még ma is csak 52 ezer kilométer van benne, aminek valódiságát nemrég a Ruf igazolta. Mint ahogyan azt is, hogy sosem volt törve, de felújítva sem, ez a CTR így került ki a tuningcég műhelyéből, ahogyan a képeken látható. Mondanunk sem kell, hogy egyszerűen tökéletes állapotnak örvend.
Ezt pedig a következő tulajdonosa is nagyra értékelheti, hiszen nem kevés pénzért juthat majd hozzá. A fekete CTR az RM Sotheby’s aukciójára kerül Montereyben, és legalább egymillió dollárt várnak érte. A márkát ismertté tevő sebességrekord óta harminc év telt el, de a Ruf továbbra is igazi álomautónak számít.